عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ورود دولت به انتخابات و تشکیل ستاد انتخاباتی تاثیر منفی بر فضای جامعه خواهد داشت.

ورود زود هنگام دولت به انتخابات جامعه را درگیر دو قطبی می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت ف اسدالله عباسی ، در خصوص راه کارهایی برای ممانعت از دو قطبی شدن جامعه در رقابت انتخابات، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیداری که با هیات دولت داشتند تاکیدکردند که دولت از دخالت در انتخابات اجتناب کند و تنها به عنوان مجری برگزاری انتخابات در میدان رقابت حاضر شود.
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید بتواند با آرام کردن فضا جامعه، بتواند به وظایف خود از جمله حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، زمینه و فرصت را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کند.
وی گفت: اگر مشکلات مردم رفع شود و دولت کارنامه خوبی از خود نشان دهد، مردم بهترین تصمیم را خواهند گرفت بنابراین توصیه می کنم دولت در انتخابات دخالتی جز مجری نداشته باشد.
این نماینده اظهار داشت: ورود زودهنگام به انتخابات و تبلیغات آن به دو قطبی شدن جامعه دامن می زند که متاسفانه دولت به انتخابات ورود کرده است که نه به نفع کشور است ونه به نفع دولت.
عباسی با تاکید بر اینکه دولت باید زمینه حضور مردم درانتخابات را با انجام وعده های اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم فراهم کند، گفت: تشکیل ستاد انتخاباتی از سوی دولت کار پسندیده ای نیست توصیه می شود دولت به جای این کارها به فکر حمایت از بنگاه های تولیدی و رفع مشکل بیکاری باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.